Jornada d’internacionalització del projecte ERASMUS+ Consorci Europeu per a la transformació Educativa CETE+ 21

Sala plena de gent a la jornada

El passat dimarts 16 de maig de 2023 l’equip dels centres educatius que conformen el microconsorci d’educació inclusiva (MCEI) liderat pel servei de suports i mesures per a la inclusió de la Direcció general d’educació inclusiva van assistir juntament amb la resta de microconsorcis, catorze en total, a la Jornada d’internacionalització del projecte ERASMUS+  Consorci Europeu per a la transformació Educativa CETE+ 21. Una Jornada clau per seguir participant en l’Espai d’Educació Europeu i consolidar la millora de la qualitat educativa.

Una Jornada de transferència entre els equips participants amb un programa molt interessant amb l’objectiu de participar i compartir els resultats i l’impacte del projecte CETE+. Una oportunitat per poder conèixer els diferents projectes, la ponència de la Sra. Marina Casals, directora de Relacions Internacionals de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona i disposar d’un espai on els participants dels diferents projectes restaven distribuïts per taules compartint reflexions, intercanviant experiències i consensuant els elements claus que han ajudat a millorar en l’àmbit de gestió i organització, en l’àmbit metodològic i didàctic i en l’àmbit d’aprenentatge de l’alumnat.

Els 14 microconsorcis participants de les Jornades són: AEA (aprendre en l’escola que aprèn), APRB (#aquíproubullying), EMAILC (Enfocaments metodològics per a l’ensenyament integrat de llengües estrangeres i continguts), ESAM-TILC (Estratègies de suport a l’alumnat d’origen estranger en totes les àrees i matèries), IA (Innovació Avançada), MALD (Mobilitat de Llarga durada per a l’aprenentatge de llengües estrangeres), MATE (Marc per a la Transformació Educativa), MCEI (Centres educatius inclusius, implementació de Mesures i Suports Universals), MobEdu (Mobile Learning), PRODOC (Desenvolupament professional docent en els centres), PuntEdu (Biblioteca Escolar PuntEdu), SC4 (SteamCat 4.0), SECO (Servei Comunitari) i TATEE (Transformació d’Espais Educatius).

Presentació del microconsorci d’educació inclusiva a càrrec d’una de les coordinadores d’un dels centres educatius participants.

Els centres que conformen el microconsorci d’educació Inclusiva són:

• Escola Abat Oliba, Cornellà de Llobregat
  • Escola Llebetx, Vilanova i la Geltrú
  • Escola Antònia Simó i Arnó, Almacelles
  • Escola Llagostera, Llagostera
  • Institut Baix a Mar, Vilanova i la Geltrú
  • Institut Constantí, Constantí
  • Institut Francesc Ribalta, Solsona

Moltes gràcies a tots i totes per contribuir a la millora educativa, la millora professional i l’èxit educatiu.

Seguim avançant!