Canal de Reporters arriba a les Aules Hospitalàries

canal reporters

Aquest curs les Aules Hospitalàries, Hospitals de Dia d’Adolescents i les Aules Hospitals de Salut Mental, se sumen al projecte Canal de Reporters, que s’emmarca dins dels objectius generals del Pla d’Educació Digital de Catalunya impulsat pel Departament d’Educació.
Quinze docents de les Aules Hospitalàries han format un grup de treball i reflexió amb l’objectiu de promoure el desenvolupament de les competències clau de primària i secundària mitjançant la creació i publicació de produccions escrites i de ràdio generades i editades pel mateix alumnat.

Compartirem amb el hashtag #CRauleshospitalaries els treballs elaborats per l’alumnat d’aquestes aules, amb els quals volem introduir la descoberta del periodisme en les aules, promoure la recerca en l’àmbit de l’educació i incorporar canvis metodològics i pràctiques innovadores.

Aquest projecte que comença aquest curs amb esperit de continuïtat en el futur, farem visible la realitat d’aquests infants i joves, que per diversos, es troben ingressats en hospitals o altres institucions de salut.