1a Jornada tècnica de documentació sanitària i lliga de codificació sanitària

Èxit en la 1a Jornada de Documentació Sanitària i la 1a Lliga de Codificació Sanitària a l’Espai Bital de l’Hospitalet

En el marc de la 2a Jornada del programa FuturaFP de la Família de Sanitat, ha tingut lloc un esdeveniment sense precedents a l’Espai Bital de l’Hospitalet: la 1a Jornada de Documentació Sanitària i la 1a Lliga de Codificació Sanitària. Aquesta iniciativa innovadora ha combinat la participació del professorat en un taller de codificació, mentre que l’alumnat competia en la lliga.

L’esdeveniment ha comptat amb la participació de 50 professors procedents de diversos centres de Catalunya, així com amb l’assistència de 104 alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Documentació i Administració Sanitària (DAS) dels Instituts Flos i Calcat, Pedraforca, Narcís Xifra, Torrevicens i Ferrer i Guàrdia.

Durant la jornada, el professorat s’ha submergit en un taller de codificació, on han pogut intercanviar coneixements i experiències, així com adquirir noves habilitats en aquest àmbit crucial per al sistema sanitari. Mentrestant, l’alumnat ha demostrat la seva destresa i coneixements en codificació sanitària a través de l’emocionant competició de la lliga.

Aquest esdeveniment no només ha servit com a plataforma per a l’intercanvi de coneixements i habilitats, sinó que també ha promogut la col·laboració i l’esperit d’equip entre professors i alumnes. A més, ha destacat la importància de la formació contínua i l’actualització d’habilitats en el camp de la documentació sanitària, un aspecte fonamental per garantir l’eficiència i la qualitat en la gestió de la informació en el sector de la salut.

La 1a Jornada de Documentació Sanitària i la 1a Lliga de Codificació Sanitària han estat un èxit rotund, establint les bases per a futures edicions i consolidant-se com un esdeveniment imprescindible en el calendari de la formació sanitària a Catalunya.