Conferència europea virtual de formació inicial del professorat «eTwinning per a docents del futur: connectar, orientar, innovar»

Reunirà institucions de FIP de diversos països d’Europa per ajudar-los a incloure eTwinning a les seves activitats de formació del professorat. L’objectiu és apropar els formadors de professors i els estudiants de magisteri a l’experiència completa d’eTwinning perquè puguin gaudir del fet de formar part d’una comunitat internacional i professional. L’acte oferirà als formadors i als futurs docents l’oportunitat d’experimentar amb innovacions tecnològiques i pedagògiques, reflexionar sobre l’exercici professional i millorar les competències gràcies a eTwinning. Així mateix, la cerimònia de lliurament de premis European ITE Award Ceremony tindrà lloc el primer dia i es premiarà la institució de formació inicial del professorat de l´any. El primer dia es retransmetrà en directe i és obert a tothom. Si sou membre d’una institució de FIP, docent, educador, estudiant de magisteri o investigador i voleu conèixer els beneficis d’incloure eTwinning en les vostres activitats educatives, us esperem en la retransmissió en directe. Tens tots els detalls al lloc web del congrés.

Additional information Education type:

Early Childhood Education and Care School Education Vocational Education and Training

Target audience: Head Teacher / Principal Student Teacher Teacher Teacher Educator

Target audience ISCED:

Early childhood education (ISCED 0)

Primary education (ISCED 1)

Lower secondary education (ISCED 2)

Upper secondary education (ISCED 3)