Creació de Cooperatives d’alumnes a l’Institut Comte de Rius (Tarragona)

El passat dilluns 15 de gener va tenir lloc un taller sobre el model empresarial social del cooperativisme a l’Institut Comte de Rius(Tarragona), amb l’objectiu d’impulsar la creació de Cooperatives d’alumnes a l’Institut, que va anar a càrrec de Júlia Casadevall del programa l’ESSpurna.

L’alumnat dels grups de 2n de CFGM d’Operacions de Laboratori i d’Obres va treballar aspectes propis d’aquesta forma jurídica societària com ara la gestió social i econòmica de la societat, la producció i manufacturació, el retorn social i solidari i quins serveis podrien oferir a la comunitat educativa.

A partir d’aquí pròximament –i durant la setmana tècnica i cultural de Sant Joan Bosco prevista del 29 de gener al 2 de febrer, en el marc de les noves Jornades Comte de Rius Emprèn- tindrà lloc la constitució de les Cooperatives d’alumnes amb la realització de simulacions representacions i l’ús documentació real.