EMAV celebra dues dècades del concurs de curtmetratges LENDEMÀ

Aquest divendres, 9 de febrer l’EMAV està de celebració, ja que la Sala d’Actes del centre acollirà la gala de lliurament de premis de la vintenta edició de LENDEMÀ, un concurs que proposa conceptualitzar, rodar i muntar un curtmetratge en 72h, d’acord a unes premisses que es presenten poques hores abans de l’inici del cap de setmana intens de rodatge. En aquesta edició calia iniciar la narració amb un pla aberrant i tenir una escena il·luminada només per la llum d’una espelma.

El concurs, organitzat pels alumnes del del segon curs del Cicle Formatiu de Grau Superior de Realització, ha presentat diverses estètiques en les seves dues dècades de vida. La present edició evoca el món del circ més fosc, amb un mestre de cerimònies inquietant que va ser l’encarregat d’anunciar les normes i de convidar-vos ara a la gala. A banda dels premis pels curtmetratges, també hi ha premis a les millors fotografies fetes durant el cap de setmana. Tot plegat per desplegar un palmarès de 300€ i una subscripció a Filmin com a primer premi; 200€ al segon; 100€ al tercer; 500€ en material de lloguer a l’empresa AVisual com a premi del Públic; 300€ al millor curt en català -amb el suport de Plataforma per la Llengua– i 10 entrades per a la Filmoteca de Catalunya al premi a la millor fotografia.

Per descobrir els guanyadors, les portes de la Sala d’Actes s’obriran a les 17:30, mentre que la gala començarà puntualment a les 18h. Esteu convidats a una de les cites més importants de l’EMAV, que aplega alumnes, exalumnes, professorat i professionals del sector audiovisual.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *