Èxit rotund de públic en els tallers liderats per centres d’FP en el marc del Festival de cinema fantàstic de Sitges

És excel·lent veure que els tallers liderats per centres d’FP en el marc del Festival de Cinema Fantàstic de Sitges han tingut un èxit rotund de públic. Aquesta col·laboració entre el Departament d’Educació i la Fundació Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya sembla ser cada vegada més popular i exitosa.

Els tallers de maquillatge, en particular, van ser un gran atractiu per al públic assistent, ja que van estar plens i van generar llargues cues. És molt interessant veure com els alumnes i professors de Formació Professional van participar activament en aquests tallers, oferint als assistents l’oportunitat de ser maquillats i fins i tot ensenyant als infants com fer-ho ells mateixos. Aquesta interacció entre els estudiants i el públic és una excel·lent oportunitat d’aprenentatge pràctic i de promoció de les habilitats adquirides en la formació professional.

La inclusió de cinc màquines de vídeo-joc, creades per alumnat, com a novetat d’aquest any també va ser un encert, ja que van ser ben rebudes per públic de totes les edats. Aquesta diversificació d’activitats pot haver afegit un nou nivell d’entreteniment i participació al festival.

En resum, aquesta tercera col·laboració consecutiva entre el Departament d’Educació i la Fundació Sitges Festival Internacional de Cinema de Catalunya sembla ser un èxit indiscutible, amb una creixent participació d’alumnat i professorat d’FP en les activitats paral·leles. Aquesta col·laboració no només promou l’educació i les habilitats adquirides en els programes d’FP, sinó que també enriqueix l’experiència del públic assistent al festival.