LYNX. EL PROJECTE DE L’INS ESTEVE TERRADAS DE CORNELLÀ

Projecte intercentres i intercicles:

Els centres INS Esteve Terradas de Cornellà, INS Antoni Alguerò de St Just Desvern, INS Provençana de L’Hospitalet, EMT de Granollers….estan treballant mà a mà per portar a terme un projecte.

Aquest projecte té els seus inicis el curs 20-21, amb el nom de  Dynamics, amb l’objectiu de ser la beguda refrescant oficial de @iesteveterradas  i fruit del treball de diferents  famílies professionals i diferents centres de formació professional. Aquest curs 21-22 ha nascut Linx, amb un catàleg de productes que afegeix a la beguda refrescant equipaments esportius.

Aquesta beguda, ha estat pensada i dissenyada a les aules de l’institut Esteve Terradas, i fabricada a Benissa (Alacant), aquesta beguda pretén ser un punt d’unió entre les diferents branques d’FP . Fins a 5 Cicles Formatius de Grau Superior, amb més de 100 estudiants, van participar directament en el projecte amb el vistiplau del programa ActivaFP de la Generalitat de Catalunya amb relació a la metodologia feta servir basada en el treball en equip que es fa servir durant la realització del projecte.

La beguda d’aquest curs (isotònica de maduixa) està completament homologada i habilitada pel seu consum en qualsevol dels 27 països de la Unió Europea i compleix amb tots els requeriments normatius d’etiquetatge tant a nivell qualitatiu d’ingredients com d’informació al consumidor. Els hijabs és l’altre producte estrella i té l’objectiu de fomentar la pràctica esportiva entre les dones musulmanes que tenen un índex elevat de sedentarisme per la dificultat de trobar roba adaptada a les seves necessitats.

Si voleu tenir més informació la podeu trobar aquí:

Twitter: https://twitter.com/LYNX_SportBrand

Radio Cornellà: https://www.radiocornella.cat/news/id/radiocornella_news_567

Felicitats a tots els implicats en aquest gran projecte.

Esperem que amb aquest exemple de projecte altres centres i docents, s’afegeixin a aquesta manera de treballar que tants beneficis porta a l’aprenentatge competencial de l’alumnat.

Paz Gómez

Coordinació del programa Activafp