Més cues i públic en les carpes de maquillatge i el tallers duts a terme per centres de Formació professional en el darrer cap de setmana del Festival de cinema fabtàstic de Sitges

De nou els tallers liderats per centres d’FP han estat un èxit rotund de públic en l’últim cap de setmana del Festival de cinema fantàstic de Sitges, llargues cues a les carpes de maquillatge i els tallers infantils plens. Aquesta col·laboració sembla ser un veritable guany-guany tant per als alumnes com per al públic assistent.

L’alta demanda i les llargues cues als tallers de maquillatge i als tallers infantils indiquen que els assistents valoren les habilitats i la formació que els alumnes d’FP ofereixen. Aquesta oportunitat d’interactuar dels alumnes i professors d’FP, els ofereix una visió pràctica del que poden esperar en la seva futura carrera professional una vegada finalitzin els seus estudis.

La introducció de les màquines de vídeojoc com a novetat ha estat encertada, ja que ha atret un públic de totes les edats i ha proporcionat una experiència més àmplia als assistents, mostrant les diverses facetes de l’educació en Formació Professional.

Aquesta col·laboració reforça la idea que l’educació i la cultura poden complementar-se i beneficiar-se mútuament. També posa de manifest la importància dels programes d’FP com a recursos valuosos per a la societat i la indústria del cinema. És encoratjador veure que aquesta col·laboració està tenint èxit i s’espera que continuï sent una associació fructífera en els pròxims anys.