Poca Broma III: Concurs de Stand Up Comedy

POCA BROMA és un concurs de stand up comedy organitzat pels alumnes de 2º de Realització de projectes audiovisuals i espectacles de l’Escola de Mitjans Audiovisuals de Barcelona (EMAV), està destinat a aquells comediants que vulguin donar un primer pas al món de la comèdia.

El concurs té una iniciativa benèfica en la qual els participants competeixen entre ells per un premi econòmic que donaran a una ONG a la seva elecció.

A la gala del 13 de febrer de 2023 que es celebrarà a EMAV, els/les 5 finalistes competiran per endur-se el premi del jurat, encara que hi pot haver més d’un premi entre els/les participants! El dia de la gala final l’organització enregistrarà el monòleg de cada finalista i els hi entregarà uns dies després. El dia de la gala final, un jurat format per membres del sector del Stand Up Comedy decidirà el/la guanyador/a

La temàtica de la tercera edició del poca broma és:

LA MALA SORT !

Les inscripcions comencen el dia 29/11/2023 i es tanquen el dia 30/01/2024. Els/les participants ens hauran d’enviar un vídeo, en format horitzontal, interpretant el monòleg que recitaran el dia de la final i, opcionalment, un document PDF amb el text. També caldrà enviar una fotografia seva per a la promoció a XXSS, en cas de ser seleccionats/des.

Al nostre web https://pocabroma.org/ podeu trobar les bases del concurs i formulari d’inscripció.

Seguiu-nos a les nostres xarxes socials per estar actualitzades:

Instagram     Tik-tok         Twitter/X

Organitza: