Segon cap de setmana d’entrenament per a l’alumnat competidor que forma part de la selecció Catalana de Catskills i els seus tutors/es

L’alumnat competidor de la selecció Catalana de Catskills i els seus tutors i tutores van reunir-se de nou en les segones jornades de preparació per la competició Spainskills, del mes d’abril a Madrid. En aquesta ocasió, l’estada es va celebrar a Sant Carles de la Ràpita, Tarragona, els dies 27, 28 i 29 d’octubre. La formació es va basar principalment en treballar les tan anomenades softskills, i la cohesió d’equip, mitjançant exercicis físics i d’aventura, com practicar caic al riu Ebre, combinats amb xerrades plenàries i tallers a sala.

Les sessions van ser conduïdes pel psicòleg de la selecció, l’entrenador de tècniques esportives i la nutricionista. Aquest equip vetlla i vetllarà, durant la competició estatal a Madrid pel benestar integral de tots els membres de la selecció.