Talgo llança el I Premi Relevància Dona FP (25.000€)

Talgo llança el I Premi Relevància Dona FP

Talgo ha posat en marxa el I Premi Relevància Dona FP, una iniciativa que busca reconèixer el paper de les dones en la Formació Professional (FP) i la seva contribució en l’àmbit laboral.

El premi està dirigit a alumnes de FP i tècniques que hagin finalitzat els seus estudis en els dos últims anys, i consisteix en una dotació econòmica de 3.000 euros per a la guanyadora.

L’objectiu del premi és promoure la igualtat d’oportunitats entre dones i homes en l’àmbit de la FP i incentivar la incorporació de les dones en sectors tradicionalment masculinitzats.

Per a participar en el concurs, les candidates han de presentar un projecte relacionat amb la seva formació en FP que aporti valor afegit al seu àmbit laboral. El termini per a presentar les sol·licituds finalitza el 31 de maig de 2023.

A través d’aquesta iniciativa, Talgo busca reconèixer la importància del paper de les dones en la societat i el seu potencial en l’àmbit laboral, així com promoure la formació i la igualtat d’oportunitats per a tothom.”