1.300 alumnes participaran en les 24h d’Innovació a Barcelona de CaixaBank

CaixaBank ha anunciat que la seva quarta edició de les 24h d’Innovació tindrà lloc el proper 15 i 16 de març a Barcelona, amb la participació de 1.300 alumnes universitaris de tot el món.

En un comunicat, l’entitat financera ha destacat que la competició es desenvoluparà en línia per garantir la seguretat sanitària, i que els estudiants participants hauran de proposar solucions innovadores als reptes presentats per l’organització.

Així mateix, CaixaBank ha explicat que els reptes proposats se centraran en la sostenibilitat, la inclusió, la digitalització i la millora de l’experiència del client en el sector financer.

La competició també comptarà amb ponents de renom internacional que oferiran xerrades i tallers als participants.