Projectes de l’alumnat del Centre d’Estudis Politècnis: It’s My Turn 2020.

Al Centre d’Estudis Politècnis de Barcelona han readaptat la fira presencial que venien fent els darrers 3 anys transformant-la en un esdeveniment online, que podeu trobar a partir de dilluns 25 de Maig a les 10 del matí a imt.politecnics.barcelona. Podeu trobar una fitxa de cada alumne on es presenta professionalment i dona accés als seus portafolis. A més, hi ha un espai on conversem amb diferents experts. Aquest any tenen a gent com ara la Directora de Comerç a la Generalitat (la Montse Vilalta), el responsable de protocol de l’Ajuntament de Barcelona (Joaquim Romañach) o el periodista de Rac1 Joan Maria Pou, entre d’altres. Són unes 20 converses que quedaran disponibles per a tothom. En aquest espai, anomenat Politalknics, trobareu també les presentacions dels programes d’Impuls FP. En aquest article expliquen amb més detall l’edició d’enguany.
Al Centre d’Estudis Politècnics li encantaria que passegeu una estona per aquesta fira virtual (on la única cosa virtual és el passeig, doncs la resta és tant real com la vida!!!) i doneu la vostra opinió i suggeriments de millora!