Unitat 4 de MOOC d’Activa FP ABP2: La guia per la programació en ABP part2

Arribem al final del camí… Iniciem la Unitat 4 del MOOC ABP2 d’ActivaFP, la guia per la programació en ABP part2. Aquesta segona part de la guia de la programació aprofundeix en exemples i eines per poder ser capaços d’incloure la metodologia ABP dintre de la nostra documentació de cicle a més de centrar-se en punts específics i que tant ens preocupen com és l’avaluació.

L’avaluació en el treball per projectes s’entén des d’una perspectiva globalitzadora, de 360º i el treball col·laboratiu permet incloure dins l’avaluació altres elements a més de l’avaluació de l’equip docent. Mitjançant per exemple l’autoavaluació, la coavaluació i l’avaluació de l’equip docent aconseguim fer partícip a l’alumnat a la vegada que potenciem competències tal com la capacitat reflexiva o la visió crítica. Per realitzar aquesta avaluació, haurem de definir i dissenyar el diferents instruments i dotar-los d’un pes específic:

La Roser Vilà, una de les autores d’aquesta guia, ens donarà la seva visió de com dissenyar un projecte dintre d’uns paràmetres d’inclusió educativa del proper dilluns 14 de novembre a les 19:30  a través del canal de Youtube d’ActivaFP.

 

La tasca 4 t’anima a realitzar la fitxa del teu propi projecte modular o transversal. Es tracta d’una tasca P2P així que seràs responsable de revisar l’entrega d’un altre company/a.

Us animem a fer una ullada al portfoli i les tasques de la Susana que ens presenta diferents tipus de productes finals en els que pot resultar el nostre projecte.. Recorda que estem a Twitter,  LinkedIn, Instagram, Telegram i al blog del curs mitjançant l’etiqueta #activaFPmooc.

Molts ànims! Ens trobem a les xarxes!