Coneixem L’IEPAAC: Networking amb el sector productor de mol.luscs

El passat 9 de maig es va realitzar el primer Networking dels sector aqüícola en el marc del projecte Odisseu. Aquest té per finalitat incentivar i facilitar oportunitats d’arrelament dels joves en entorns rurals. L’IEPAAC sent l’únic centre a Catalunya que ofereix estudis de formació professional  en el sector emergent de l’aqüicultura, suposa un pol d’atracció per a joves de diferents indrets nacionals (Barcelona, Castelló, València, Galícia, Canàries, etc) alguns dels quals acaben trobant a les Terres de l’Ebre una oportunitat de desenvolupament professional.

L’alumnat ha tingut l’oportunitat de presentar-se davant el sector aqüícola territorial, no només gestionant la visita del centre, sinó també explicant els diferents projectes d’innovació i emprenedoria que es desenvolupen gràcies a la col·laboració amb empreses, universitats i instituts de recerca. També van poder oferir la seva candidatura professional als assistents mitjançant l’Elevator Pitch.

A la jornada van assistir més de 15 empreses, la Federació de Productors de Mol·luscs de Delta de l’Ebre i representants institucionals dels diferents departaments implicats en l’organització (Departament d’Educació, Departament d’Acció Climàtica i Agenda Rural, Departament de Joventut, Ajuntament de la Ràpita, Ateneus Cooperatius de les Terres de l’Ebre i l’Agència de desenvolupament del Montsià.).

Valorem de manera molt positiva les oportunitats que es deriven d’aquests espais de trobada entre l’administració, el sector privat i l’alumnat, on es visibilitzen i comparteixen projectes, idees, casos d’èxit i es manifesta la professionalitat i passió vers el sector i les creixents oportunitats de desenvolupament que presenta l’economia blava.

Presentació del Networking
Acte de presentació del Networking: Coneixem l’IEPAAC
Intercanvi d'experiències
Elevator Pith de l’alumnat de 2n de Grau Superior d’Aqüicultura