Es creen els Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau mitjà

ORDRE EDU/14/2023, de 27 de gener, per la qual es creen els Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau mitjà, s’estableixen les bases i s’obre convocatòria pública per a la seva concessió per al curs 2021-2022.

….

Bases dels Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau mitjà

1. Participants

1.1. Podrà optar als Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau mitjà l’alumnat que hagi finalitzat els ensenyaments de formació professional, en centres públics o privats degudament autoritzats de Catalunya en el curs indicat a la convocatòria, i que hagi obtingut una nota mitjana del cicle formatiu de grau mitjà igual o superior a 8,50 punts.

A aquests efectes no s’han de tenir en compte, en la qualificació final del cicle les qualificacions d’”apte”, “exempt”, o “convalidat”.

1.2. Els centres educatius han d’informar, un cop celebrada la darrera sessió ordinària d’avaluació, l’alumnat que reuneixi els requisits establerts en aquesta ordre, la possibilitat de presentar-se als Premis Extraordinaris de Formació Professional de grau mitjà.

2. Premis

2.1. Es pot concedir un premi per a cada família professional dels cicles de grau mitjà que s’imparteixen a Catalunya.

2.2. L’alumnat que obtingui el Premi Extraordinari de Formació Professional de grau mitjà rebrà del Departament d’Educació un certificat acreditatiu d’aquesta distinció.

2.3. L’obtenció del Premi Extraordinari de Formació Professional de grau mitjà s’ha de reflectir en l’expedient acadèmic de l’alumnat i, si és el cas, al llibre de qualificacions, mitjançant la diligència corresponent.

+ informació