Skill 29 Perruqueria i skill 30 Estètica. Dates del 25 al 27 de març

Per primer cop, la competició dels Campionats de Formació Professional de Catalunya Catskills 2023 es farà en el marc del Saló Professional COSMOBEAUTY Barcelona 2023, que tindrà lloc al Palau 1 del recinte de Fira Barcelona a la Gran Via 2, del 25 al 27 de març de 2023.

Els centres i alumnes de formació professional dels cicles de la família d’imatge personal competiran en els skills 29 Perruqueria i 30 Estètica.

El recinte de La Fira de Barcelona, a l’Hospitalet de Llobregat, acull aquest saló enfocat al retrobament entre perruqueria, estètica i benestar; els tres eixos del món de la bellesa. En aquesta fira es poden descobrir les darreres tendències i novetats que ofereix el sector.

A més, es posa un èmfasi especial en la formació innovadora dels professionals del sector mitjançant congressos, trobades i pòdiums d’estètica (demostracions tècniques en petit format) i els campionats Catskills del Departament d’Educació de la formació professional, per a la continuació posterior a la competició Nacional ( Spainskills )

Els instituts competidors de l’skill de Perruqueria són: l’Institut Mare de Déu de la Mercè, de  Barcelona; l’Institut Ramon Turró i Darder, de Malgrat de Mar; l’Institut Torrevicens, de Lleida; l’Institut Cirviànum de Torelló; l’Institut Cal·lípolis, de Tarragona; l’Institut La Serreta, de Rubí; l’Institut Narcís Monturiol, de Figueres; Escola Parc Estudi, de Granollers; l’Institut Vall d’Hebron, de Barcelona, i l’Institut Narcís Xifra i Masmitjà, de Girona; Escola Thuya, de Barcelona.

Pel que fa a l’skill d’Estètica, els instituts que hi competiran són: l’Institut Mare de Déu de la Mercè, de Barcelona; l’Institut Ramon Turró i Darder, de Malgrat de Mar; l’Institut Cal·lípolis ,  Tarragona; Escola Parc Estudi, de Granollers, i l’Institut Salvador Seguí, de Barcelona, l’Institut   Torrevicens, de Lleida; Escola Thuya, de Barcelona.

En el cas d’Estètica, el 25 de març l’alumnat mostrarà les seves destreses en tècniques d’ungles artificials, el disseny i la decoració d’ungles, i el maquillatge social i de fantasia.

En perruqueria, demostraran les habilitats el 26 i 27 de març, en activitats com la coloració, tallada, i recollits avangard, i tècniques de posticeria amb l’ornamentació, entre d’altres.

Amb la col·laboració de primeres marques i empreses del sector d’imatge personal com L’Oréal, Bergman, Belexppres, Peggysage, Comercial Brumen, STS producciones, Expobeauty i amb el suport de Caixa d’Enginyers.