CLOENDA DEL PROGRAMA ActivaFP

JORNADA DE CLOENDA DELS PROGRAMES I PROJECTES DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

CLOENDA DEL PROGRAMA ActivaFP

Curs 19-20

El dia 11 de juny es va fer la Cloenda dels programes i projectes de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial (DGFPIERE) . Web de l’esdeveniment.

El programa ActivaFP va tenir la sala 5.3 dedicada a la seva cloenda, teniu accés a la sessió guardada en aquest link, el contingut ha estat el següent:

• Retiment de comptes, minut 3:00: La coordinadora del programa ActivaFP Paz Gómez va presentar el programa en relació als tres eixos principals del programa; la formació, l’assessorament i l’elaboració de materials.
  • Presentació de bones pràctiques. Es van presentar tres bones pràctiques entre moltes que s’han anat fent durant el curs.
    • Per part de l’Institut Palau Ausit, el cap de departament de la família d’Instal·lació i manteniment l’Eduard Rozas i el seu company en Víctor Zaragoza, van explicar junt amb els alumnes Luis Fuentes i Marc Matute, el treball per projectes en el Cicle Formatiu de Grau Superior de Mecatrònica Industrial. Minut 16:00 del vídeo.
    • En el cas de l’Institut Provençana, el coordinador del Projecte Confid Unlocked, Adrián Ramírez ha explicat l’experiència de transformar i reprogramar els mòduls professionals durant el confinament en funció de les necessitats de les empreses i com això ha fet que mòduls professionals de diferents cicles formatius i famílies professionals participen en els projectes. Minut 29:30 del vídeo.
    • Per part d’en Carles Lapeña del Institut Guillem Catà de Manresa va explicar de la família de fusta la seva llarga experiència en el treball per projectes. Minut 42:15.
  • Per acabar vam dedicar uns minuts a preguntes i respostes, minut 56:00 del vídeo.
  • Tot això ha estat gràcies a l’esforç i implicació de tota la comunitat educativa dels centres, fem menció especial a l’alumnat, coordinadors de centre i de xarxa, equips impulsors, professorat i equips docents que han estat els protagonistes i principals actors de tots aquests projectes.

MOLT BONA FEINA!!