Poesia plurilingüe, una mostra que ens convida a escriure poesia

Enguany se celebrarà la cinquena edició de la mostra de poesia plurilingüe de la Casa Àsia de Barcelona.

L’Escola de Bambú, el projecte d’educació intercultural i inclusiu de Casa Àsia, ens proposa escriure poesia amb l’alumnat de secundària i cicles formatius. Aquest any l’edició porta per títol Veig i ens repta a descriure què veiem, expressant-ho a través de la poesia i integrant totes les llengües que sabem en una mateixa composició. Amb aquesta idea es vol retre un homenatge a les llengües presents a l’aula.
El termini per a la presentació de les composicions, individuals o col·lectives, acaba el dia 5 de maig de 2024.

Podeu consultar tota la informació al web de la Casa Àsia o bé en aquest cartell.