2ºJornades professionalitzadores del Camp de Tarragona

Els passats dies 22 i 23 de febrer és van realitzar a l’Institut Escola Hoteleria i Turisme de Cambrils la segona edició de les jornades professionalitzadores del Camp de Tarragona.

Aquest projecte, adreçat a l’alumnat dels Programes de Formació i Inserció (PFI), pretén apropar el món laboral als nostres estudiants, a través de tallers i demostracions d’experts  que estan treballant en el sector que estan estudiant. Així, l’alumnat pot atorgar un sentit més pràctic, a través de xarrades-tallers, a tots els aprenentatges teòrics adquirits durant el curs.

Les jornades les van organitzar el PTT de Cambrils partint dels 4 perfils que hi ha al centre, i plantejant-les de forma pràctica; és a dir mitjançant tallers, on els participants posaven en pràctica tan els coneixements, destreses i procediments apresos com tot allò que els hi exposaven els ponents.

Agrair la participació dels següents centres:

• Ins Marta Mata (Salou)
  • Ins Jaume Huguet (Valls)
  • Ins Campclar (Tarragona)
  • Ins. Gaudí (Reus)
  • Ins Altafulla (Altafulla)
  • Ins Horticultura i jardineria (Reus)
  • Ins Pere Martell (Tarragona)
  • Ins IEPAAC (Sant Carles de la Ràpida)
  • Ins Gaudí (Reus)
  • Ins Vilaseca (Vilaseca)
  • Ins Pere Martell (Tarragona)
  • Ins Dertosa (Tortosa)
  • Ins Priorat (Falset)
  • Ins de l’Ebre

Tanmateix agrair al professorat i alumnat que ha participat des de l’inici i que ha fet possible aquesta edició i a l’equip PTT Cambrils per l’ organització de les Jornades.

Gràcies a l’Ajuntament de Cambrils que ha col·laborat a tirar endavant aquesta 2ª edició de les Jornades Professionalitzadores 22-23.

Agrair la presència de la Cap de Servei, Olga Romero, de l’Alcalde i Regidora d’Educació de Cambrils i del Director de l’Institut Escola Hoteleria i Turisme.

Ha estat un esdeveniment enriquidor per tothom i de germanor de la província de Tarragona.

Esperem que a les properes jornades us animeu a participar-hi!.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP