¡Tu cara me suena!’ i el PFI de l’institut Enric Borràs

El passat dimarts dia 28 de Febrer de 2023, el PFI d’Imatge Personal de l’Institut Enric Borràs de Badalona vam tenir la sort de poder assistir com a públic a la final de la temporada 10 del conegut programa de televisió ‘Tu cara me suena’.

Una experiència molt enriquidora, en la que vam poder veure de manera aplicada els coneixements dels mòduls professionals del nostre perfil d’Imatge Personal:

• Preparació de l’entorn
  • Canvis de forma
  • Canvis de color
  • Atenció al client

Gràcies a aquesta experiència l’alumnat a pogut observar en primera persona, una de les sortides professionals dintre del món de la caracterització.

Moltes gràcies a tot l’equip del programa per deixar-nos formar part d’aquesta aventura!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP