PFI Cambrils visita Mercabarna

L’alumnat del PFI d’Hoteleria de cuina i serveis de restauració, conjuntament amb el PFI d’Aux d’Indústries alimentàries, preparació i comercialització de peix i marisc va visitar Mercabarna; mercat majorista d’aliments frescos d’Europa, en volum de comercialització.

David Gomicia, responsable del departament de comunicació, va explicar a l’alumnat el funcionament del complex, que funciona 24 hores del dia com a ciutat alimentària amb l’objectiu de garantir l’aprovisionament dels Països Catalans i a nombrosos països del món. En total Mercabarna, proveeix a una 10 milions de consumidors.

Cal esmentar que Mercabarna, disposa de PFI de la família alimentaria, on l’alumnat pot realitzar les pràctiques i de retruc incorporar-se, si s’escau a les empreses del sector

El Programa de Transició al Treball es duu a terme mitjançant la cooperació entre el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Cambrils.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP