PFI Cambrils participa activament, pel dia internacional de les persones en discapacitat

L’alumnat del PFI d’Hoteleria de cuina i serveis de restauració, conjuntament amb els usuaris de la residència Marinada de Reus, han col·laborat gastronòmicament amb l’elaboració de roques de xocolata; pel el dia internacional de les persones en discapacitat.

La residencia i CAE marinada de la Fundació Villablanca, forma part del Grup Pere Mata, especialitzada en l’atenció a les persones en trastorns del desenvolupament intel·lectual. Les línies de treball rehabilitadora i psicoeducativa, amb l’objectiu d’assolir el màxim desenvolupament possible de les persones, potenciant les seves capacitats per oferir-los una bona qualitat de vida.

L’alumnat del PFI PTT Cambrils i els usuaris de la residència Marinada van realitzar un taller gastronòmic al Centre Cívic llevant de Reus i a l’Institut Pi del Burgal de Reus.

El Programa de Transició al Treball es duu a terme mitjançant la cooperació entre el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Cambrils.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP

Col.laboració del PFI cambrils amb la residència Marinada de Reus