El PFI PTT de Berga batega per la salut cardiovascular

L’alumnat comença a bategar amb força concursant al concurs PINTA  de la Marató. Dins de la  campanya que ha realitzat la Marató d’enguany, s’organitza el Concurs Pinta La Marató.

Els alumnes han fet un treball previ de què són les malalties cardiovasculars, hem treballat què són els factors de risc i els ‘hàbits saludables per prevenir les malalties cardiovasculars. A més a més, han visualitzat  L’espot de La Marató: “Quan el cor s’atura… La Marató sempre batega” i per acabar de conscienciar a l’alumnat,  des de la Marató de TV3, han vingut a fer una xerrada divulgativa sobre les malalties cardiovasculars.

A continuació presentem el cartell que la classe ha escollit per a presentar-lo al concurs pinta de la Marató de TV3.

Disseny Work in progress:  Aya Dalouh

Disseny final: Aya Dalouh

“He dibuixat aquest cor, ja que és l’element vital per a cuidar-se a un mateix i fent esport i tinguent un bon hàbit alimentari, cuides el teu cor per brillar com a persona per dins i per fora. El cor és la imatge més representativa i simple per a representar la salut cardiovasculars.  He acompanyat la imatge amb el lema “ Cap bellesa brilla més que un cor sa”, ja que  l’essència de cada persona brilla i resplendeix només si tens salut, i el cor és el pilar principal de la nostra salut. “

Altres dissenys fets pels alumnes PFI de vendes:

#concurspintamaratódetv3

#LaMaratóSempreBatega