Aprenent dels ateneus de fabricació mecànica

VISITA A L’ATENEU DE FABRICACIÓ MECÀNICA: INSTITUT TECNOLÒGIC DE BARCELONA

El passat mes de març, els dos grups de PFI de l’Institut Tecnològic de Barcelona van realitzar una visita-taller a l’Ateneu de Fabricació Mecànica de Ciutat Meridiana. Tots dos grups van assistir a la xerrada informativa, després un dels grups va dissenyar un calendari en metacrilat que van portar a l’institut, i els alumnes de l’altre grup van portar uns taulers de fusta que necessitaven per fer el projecte del curs i van marcar el logotip del centre a cadascun d’ells.

El matí va ser molt profitós ja que els alumnes van conèixer el funcionament de l’ateneu i els diferents recursos (impressores làser, impressores 3D,..) dels que disposa el barri i als que poden accedir de manera gratuïta.