Projecte pilot d’Orientació de la Fundació Èxit

Sessions experiencials Procés Orientació Institut Tecnològic de Barcelona. Fundació Exit.

El passat mes de febrer els alumnes de PFI de l’Institut Tecnològic de Barcelona van participar en dues sessions experiencials d’autoconeixement dins del projecte pilot d’Orientació de la Fundació Èxit. Els alumnes van realitzar una sèrie d’activitats dins del marc de la natura on van conèixer quines eren les seves capacitats i el treball en equip. La primera sessió es va dur a terme al recinte de Mundet i la segona a Vallvidrera, totes dues en contacte amb la natura en un entorn privilegiat.

Va ser una experiència molt enriquidora on els alumnes van participar en una sèrie de jocs i tallers per descobrir-se a ells mateixos i conèixer una mica més a la resta de companys.