Avis Instagramers a Martorell

Els alumnes del Programa de Formació i Inserció (PFI) Auxiliar de Fabricació Mecànica i instal·lacions electrotècniques de Martorell han engegat l’iniciativa ‘Avis instagramers’, amb la gent gran del poble.

L’activitat consisteix en oferir suport i assessorament personal a les persones grans que vulguin conèixer el funcionament de l’app d’Instagram, una de les que més fan servir els joves, Al mateix temps comparteixen experiències de vida.

Llegiu l’interessant article que fa martorelldigital.cat sobre l’activitat pedagògica dels alumnes del PFI de Martorell!

Enllaç a l’article

#pfiCAT #impulsFP #SomFP