Clauers solidaris per la Marató de tv3

L’alumnat del PFI PTT de vendes, oficina i atenció al públic de Castelló d’Empúries hem realitzat un projecte per recaptar diners per la Marató de TV3, enguany dedicada a la salut mental. El PFI PTT de Lloret de Mar són els impulsors d’aquesta iniciativa.

El projecte intercentres PFI, ha consistit en la creació d’uns clauers solidaris que s’han donat com a obsequi a totes les persones que han col·laborat al Crowfunding ‘Clauers per la Marató’.

L’alumnat, organitzat per comissions de treball, ha elaborat tot un treball de planificació, creació i distribució del producte, treballant competències tant del mòduls generals com del propi perfil professional.

Més informació al blog del PFI PTT i a Instagram.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP