Crowdfunding Solidari per a la Marató de TV3

Amb l’alumnat del PFI-PTT de Lloret de Mar hem participat en la Marató de TV3 a través d’un crowdfunding solidari. El PFI-PTT d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic va iniciar el projecte el mes d’octubre amb la creació d’una empresa, que tenia com a objectiu inspirar positivitat a l’entorn de Lloret de Mar. El producte final va ser un clauer solidari, que contenia un missatge de positivitat. Els clauers es van entregar a diferents punts de l’entorn, -El Puntet, el Puntet de Fenals, L’Emporio i el mercat municipal- on la gent podia anar a recollir-los com a obsequi per haver participat al crowdfunding. A partir d’aquí l’alumnat va fer difusió del producte en diferents instituts i a l’Ajuntament del municipi, i al PFI PTT de Castelló d’Empúries, amb l’objectiu d’animar-los a col·laborar-hi. Gràcies a aquestes activitats, el PFI-PTT de Castelló d’Empúries i l’Institut Rocagrossa van afegir-se al projecte i van començar a fabricar i difondre els seus propis clauers solidaris.

Per tancar l’activitat, vam organitzar una activitat conjunta amb el PFI-PTT d’Auxiliar de hoteleria i serveis de restauració en el Mercat Municipal de Lloret de Mar. El que es pretenia era recaptar diners per la Marató de TV3. Vam acompanyar l’entrega dels clauers amb piruletes de xocolata, creps i bikinis, elaborats per l’alumnat . L’esdeveniment va ser tot un èxit en tots els sentits. L’alumnat va col·laborar activament i amb entusiasme en totes les tasques. Vam aconseguir recaptar 610 euros! A més, ens ho vam passar d’allò més bé i vam poder treballar conjuntament els dos perfils

.#pfiCAT #impulsFP #SomFP