Concurs PFI Perruqueria i Estètica

El PFI-PTT del Institut Gaudí de Reus, participarà en el Concurs PFI de Perruqueria i Estètica el proper dijous 5 de maig. Les alumnes estan molt il.lusionades amb la participació de la seves companyes Haizea Indart com a concursant i Ainoa Lara com a model.

Obrir paquets i estrenar els cosmètics, investigar i provar nous productes, prendre apunts i comentar tots els detalls del concurs entre tots, han fet que els alumnes es sentissin protagonistes i molt motivats.

L’alumnat s’han adonat que sortir de la zona de confort  afavoreix el creixement personal i professional, i que l’ esforç en treballar i aprofundir les competències assolides durant el curs, millora i les seves inseguretats.

El concurs ha sigut un repte que les alumnes han acollit amb molta alegria, i les ganes de participar superen els nervis de saber que seran observades i avaluades per un jurat.

Segur que el concurs serà tot un èxit d’experiències i que tots plegats gaudirem d’una gran jornada.