Final mostra-concurs gastronòmic

Ja ha arribat el dia i demà 6 de maig es celebra la final de la mostra-concurs gastronòmic a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Girona.

Dels 23 grups que van participar en la primera fase de mostra, han passat a la final:  el PTT Tortosa (Institut Dertosa), el PTT Girona (Institut Escola Hostaleria i Turisme de Girona / Institut Narcís Xifra i Masmitjà), La Fundació P. Obra Social Comunitària de Bellvitge (OSCOBE), el PTT Garrotxa (Institut Bosc de la Coma), el PTT Cambrils (Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils), el PTT Tarragona (Institut Pere Martell), Barcanova i el CEE Sant Jordi.

Els participants elaboraran un menú degustació de gran nivell que ho posarà ben difícil al jurat per seleccionar els 3 grups finalistes.

Ànims en la recta final i molta sort!!

Recordeu que podeu seguir les novetats en la pàgina web de la Mostra-concurs gastronòmic aquí.