Connectem-nos al Territori!

PROJECTE INTEGRAT DEL PFI-PTT D’AUXILIAR D’HOTELERIA: CUINA I CÀTERING DE TARRAGONA

Aquest any el projecte integrat ha estat l’elaboració d’una pàgina web per treballar els mòduls comuns i professionals de la formació. Podreu veure que els continguts són variats però sempre sobre els productes de la terra, el calendari de temporada, les dites sobre el conreu de cada mes, les receptes i els consells, escollint el mes corresponent…

La plantilla i la distribució de la mateixa ha estat elaborada per la professora tècnica i els continguts han estat elaborats per l’alumnat.

Ens els mòduls comuns, s’ha posat en valor la Comunicació Oral i escrita en català, les TIC pel web, les llistes de compres, documents en carpetes compartides per equips…, les matemàtiques per als càlculs dels ingredients i l’entorn social i econòmic per la investigació dels productes de Territori. Pel que fa als mòduls professionals, s’ha treballat la preelaboració, les tècniques de cocció, així com també la seguretat i higiene i PRL.

S’han organitzat en 3 grups homogenis, han treballat els productes de temporada i de territori en un calendari, han explicat les receptes, fet les fitxes tècniques i s’ha organitzat un concurs de cuina entre els 3 equips.

L’avaluació d’aquest projecte ha estat mitjançant graelles d’observació en la fase d’investigació i treball a l’aula, l’avaluació dels docents i la coavaluació i l’autoavaluació en la fase del concurs gastronòmic.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP