Formació a l’empresa Sencor

Els alumnes del PFI-PTT de Manresa, del perfil Auxiliar de Vendes, Oficina i Atenció al Públic durant el mes de maig i juny han rebut formació per part de l’empresa Sencor.
Sencor és una empresa amb seu a Manresa, de caràcter familiar fundada l’any 1975, són majoristes de productes relacionats amb l’aigua, fred, gas, calor i energies renovables amb magatzem de 8.000 m2 a Manresa i també amb un punt de venda a Vic de 1.400 m2.

Acompanyats de la directora general, Ester Coromina, i del director d’operacions, Santi Serarols, els alumnes van poder visitar les instal·lacions de l’empresa, conèixer la seva història, els diferents tipus de departaments i funcions i com és la gestió d’un equip de vendes i com es fa el seguiment de les vendes i els venedors.

En una segona part de la formació, els alumnes per parelles, van ser ubicats en diferents departaments de l’empresa (recepció de mercaderies i magatzem mostrador, atenció al client…) per poder veure in situ la feina que desenvolupen els treballadors, aconseguint una visió més global i real de l’empesa i reforçant de manera més pràctica els continguts ja treballats a classe sobre: l’atenció al client, la comercialització i la preparació de comandes.

L’experiència ha estat enriquidora i la valoració de la formació positiva.