Creant petits vincles

El passat divendres 17 de febrer, les alumnes del PFI PTT Sant Pere de Ribes, d’Imatge personal, perruqueria i estètica van col·laborar amb CEIP Les Roquetes.

A través d’un projecte per a potenciar la vinculació del PFI al territori, es va establir una col·laboració entre els dos centres educatius.

Durant tot el matí les alumnes d’IP01 van ser les encarregades de caracteritzar els infants acord amb la disfressa que vestien. Un cop els nens i les nenes de l’escola van estar a punt els vam acompanyar i animar en el seu recorregut a Sa Majestat Carnestoltes “El rei dels Poca-soltes”, donant tret de sortida als actes de carnaval de la població.

Tant les alumnes del IP01 com els infants del CEIP Les Roquetes es van poder beneficiar mútuament d’aquesta oportunitat i experiència.  Les nenes i els nens de l’escola lluint un maquillatge molt elaborat i les alumnes del IP01 podent veure la seva feina exposada públicament.

L’any que ve segur que repetim!!!!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP