Trobades Esportives territori Girona

Durant aquest segon trimestre han participat 430 alumnes dels 29 grups de PFI del territori de Girona a les diferents Trobades Esportives que s’ha organitzat a Palafrugell, Girona, Lloret de Mar i Empuriabrava, culminant així el projecte dels valors en l’esport que s’ha treballat al llarg del primer trimestre.

En la primera part de les trobades han col·laborat els alumnes de CFGS ensenyament i animació socioesportiva, CFGM de guia de medi natural i temps de lleure i el Consell Esportiu del Baix Empordà planificant i organitzant les activitats esportives. Mentre, que a la segona part els mateixos alumnes dels FIAP, PIP i PTT han dinamitzat els jocs cooperatius per tal de potenciar els valors: el treball en equip, l’esforç, la humilitat i el respecte. I, els alumnes dels PTT i de la Formació Professional Bàsica (FPB) han preparat els esmorzars saludables per continuar jugant amb força.

En definitiva, ha estat un èxit totes les trobades per la implicació dels alumnes, professors dels PFI i dels Cicles Formatius en la pràctica de tots aquells valors que ens aporta l’esport.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP