Microprojecte de corones nadalenques!

Els alumnes del PFI PTT de vivers i jardins de Castelló d’Empúries van elaborar unes corones nadalenques pels comerços adherits a l’Associació de Comerciants i Empresaris del municipi.

Degut a l’estreta relació que hi ha amb les diverses entitats i agents municipals de Castelló d’Empúries, i en aquest cas, concretament amb l’Associació de comerciants del municipi, crèiem oportú involucrar a l’alumnat a través d’un aprenentatge servei, oferint un servei a la comunitat col·laborant amb la decoració nadalenca dels comerços del municipi. Així doncs, la nostra proposta era elaborar unes corones nadalenques per posar als aparadors del comerços.

Els materials utilitzats per fer les corones han estat plantes silvestres collides sota autorització o dels residus de poda dels punts verds municipals. Com per exemple, les tòries de vinya per fer les bases, avet, llentiscle, romaní, eucaliptus, paniculata, estètica, olivera, bruc, xiprer, plomall de canya, pinyes, cotó i cordills.

En definitiva, ha estat una experiència que no dubtarem en repetir ja que els alumnes veuen recompensat el seu esforç i a la vegada veiem com els agents locals ho reben amb il·lusió.

Enllaç de la notícia publicada a Empordà TV:

#pfiCAT #impulsFP #SomFP