Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Us informem, que aquest passat dilluns dia 27 de novembre el PFI-PTT Cambrils, va participar conjuntament amb la Residència Marinada dins la programació del Dia Internacional de les Persones en Discapacitat.

El Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat té com a objectius sensibilitzar l’opinió pública sobre els temes relacionats amb la discapacitat i promoure la presa de consciència pel que fa als beneficis que generaria la integració de les persones amb discapacitat en tots els aspectes de la vida política, social, econòmica i cultural.

D’aquesta manera, l’alumnat dels programes, i la Residència Marinada, entitat que atén a persones amb disminució psíquica van col·laborar plegats, amb la realització d’un taller d’assortiment de trufes (encenalls de coco, macarrons de xocolata, granet d’ametlla, gerds i peta zetes).

Va ser una jornada enriquidora; on l’alumne del PFI PTT de Cambrils va culminar l’elaboració al Centre Cívic llevant de Reus. Esperem repetir!!!