L’alumnat del PFI Salt Vendes organitza la campanya de dinamització PVE Gironès

Aquest any el grup del PFI PTT de Vendes de Salt ha creat la marca Saltqueting, sota la que treballen en diferents projectes al llarg del curs. Com per exemple el voluntariat al Girocòmic, la col·laboració en el centre de distribució d’aliments, la creació d’aparadors per comerços del barri, la decoració del Rodatge Reptes PVECap de Salt, o el projecte que us presentem a continuació.

Cada any, l’alumnat PFI de tot Catalunya realitza el Projecte Valors en l’Esport.  Aquest inclou jornades esportives i sessions a l’aula per treballar valors associats a l’esport. I finalitza amb una trobada per territoris dels diferents grups PFI. Com que enguany, a Salt, són la seu de la trobada del territori, han aprofitat per fer de la situació l’oportunitat. I com a Microprojecte, estan realitzant una campanya de dinamització durant els mesos previs pels PFI’s  assistents a la cloenda.

Els alumnes proposen un concurs a través de la creació de cinc vídeos on es plantegen als altres PFI, diferents reptes. Com són un concurs de fotogrLogotip Saltquetingafies per representar valors o la decoració de l’espai de la trobada, el disseny de la samarreta, obsequis o publicitat de l’acte entre tots.

Han contactat un jurat en representació dels dos instituts organitzadors de la jornada, l’institut Salvador Sunyer i Aimeric i, l’institut Salvador Espriu i, una representant d’educació de l’Ajuntament de Salt. D’altra banda, han sol·licitat a empreses de l’entorn i relacionades amb el món de l’esport, la participació per aconseguir obsequis pels guanyadors del concurs de reptes.

Han treballat en comissions de tecnològics, comunicadors, artistes i coordinadors per cooperativament aconseguir fer de la jornada un acte compartit i transversal per col·lectivament fer-s’ho propi. La promoció final del projecte s’ha fet a Ràdio Salt. Completant així una campanya de dinamització real que ha permès un aprenentatge compartit i un treball cooperatiu amb els altres PFI.

Alumnat del PFI vendes Salt, a Radio Salt

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP