El PFI de pintura de Blanes “pessebreja” un any més

Enguany i per novena vegada consecutiva, els alumnes del PFI-FIAP de pintura de l’Institut Serrallarga de Blanes s’han dedicat amb cos i ànima al 24è Pessebre Monumental de Blanes.

Cada any el Pessebre versa sobre un tema diferent. No hi podia faltar la tradició ancestral de Blanes de cultiu de la vinya que al segle XIX va tenir molt d’auge, quan “Blanes feia olor de vi”.

El microprojecte PFI no hauria estat possible sense la col·laboració i coordinació amb l’Ajuntament, l’Agrupació Pessebrista de Blanes i els alumnes de Màrqueting i Publicitat del mateix Institut Serrallarga que documenten la temàtica.

Els alumnes del PFI han pogut mostrar la seva professionalitat i domini de diferents tècniques que havien anat treballant des de l’inici de curs, no només de pintura sinó també de fusta. S’ha reproduït una típica masia catalana amb els estris necessaris per l’elaboració de vi (semals, premsadores…).

Els estudiants han rebut el reconeixement públic tant de les institucions com dels ciutadans. El dia de la inauguració, el Director de l’Institut Serrallarga, Rubén Fernández, va rebre de mans de l’Alcalde de Blanes, un obsequi en reconeixement de la tasca realitzada pels alumnes.