Microprojecte de NADAL

Durant aquest primer trimestre, l’alumnat del PFI PTT d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic ha realitzat un microprojecte anomenat “Nadal Connectat” a través del qual els alumnes han pogut adquirir les competències a nivell general i professional de manera motivadora i transversal.
En el microprojecte hem treballat conjuntament amb l’alumnat dels perfils de Jardineria, hoteleria i serralleria. Tots partim de la participació amb la Marató de Tv3 on cadascun dels perfils ha aportat els diferents productes elaborats per tal de fer una parada de mercat a la població de Palamós i Palafrugell i així, col·laborar amb el projecte solidari d’aquest any “Salut Mental”.
A més, obsequiant a les persones col·laboradores amb manualitats de Nadal, galetes elaborades pel perfil d’hoteleria, clauers portats a terme pel perfil de jardineria i estructures per presentar els productes realitzats per serralleria.
Productes realitzats per vendes:-Pots de vidre amb espelma.
-Estrelles per penjar a l’arbre de Nadal.
-Obsequis nadalencs decoratius.
Molt orgullosos de la feina feta, ha estat una experiència molt satisfactòria !

#pfiCAT #impulsFP #SomFP