El PTT Sant Celoni celebra 25 anys

El dijous 9 de juny a la tarda hem celebrat els 25 anys del PTT Sant Celoni amb una festa amb actuals i antics alumnes, familiars, tutors d’empresa, antics docents, autoritats i representants de la Generalitat de Catalunya i de l’Ajuntament de Sant Celoni.

A Can Ramis s’ha pogut veure l’exposició Som com som, coordinada per la fotògrafa Anna Bosch Miralpeix i feta pel nostre alumnat amb l’objectiu de mostrar l’essència de la 25a generació PTT. tA l’exposició ambé hi havia d’altres objectes creats per l’alumnat: el photocall fet amb el suport de l’artista Rut Fonoll, una làmpada gegant de confetti, i una secció de videofotografies dels 25 anys creada per un antic alumne.

L’alumnat ha dissenyat també el logo de l’aniversari amb el suport de la dissenyadora Emma González, que ha servit per crear el pastís que podeu veure a la fotografia.

En aquests anys el PTT Sant Celoni ha acompanyat més 800 joves a trobar el seu camí acadèmic i laboral. Felices de seguir fent-ho molts anys més.

Equip docent

#pfiCAT #impulsFP #SomFP