Ens inspirem en l’obra de Gaudí

Aquest any el Projecte Integrat del PFI Auxiliar de Paleta i Construcció de l’Institut Castell dels Templers de Lleida ha estat la construcció d’un banc de 7 metres inspirat en l’obra del Parc Güell d’Antoni Gaudí, seguint les seves formes i revestint-ho amb la tècnica del trencadís per poder adaptar millor les rajoles a les seves formes corbes.

L’hem construït davall de l’ombra d’una Catalpa bignonioides i un Acer negundo plantats al nostre pati, aprofitant uns murs de formigó que vàrem fer en un altre projecte integrat al curs 2017-18.

Per realitzar-lo s’ha emprat el material reciclat dels enderrocs dels murs de maó que construeixen els alumnes a principi de curs. Una vegada fet el volum, s’ha arrebossat amb morter i una malla de nylon, per poder aconseguir d’aquesta manera la forma arrodonida desitjada. Després per finalitzar-ho s’ha revestit amb trossos de rajola blanca, negra i grisa.

L’alumnat del PFI de Construcció està molt satisfet del resultat del seu Projecte Integrat i la resta de l’alumnat de l’Institut també, ja que disposen d’un nou espai per seure i gaudir de la natura present al nostre institut.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP