Els protagonistes del PFI

El Lluis treballa a T-Systems, i és voluntari del projecte Històries de Vida (HdV). Es va unir al projecte perquè una de les primeres voluntàries de la seva empresa li va explicar la iniciativa emocionada i il·lusionada! Recorda les paraules de la seva companya, aquesta li va dir: Este proyecto es para ti, encaja mucho con tu forma de ser!

El projecte li aporta un coneixement sobre les noves generacions de joves, saber quines coses els hi agraden, quins objectius tenen, quines pors i quins reptes es proposen o fins i tot amb quines dificultats es troben.

Tots els moments amb els joves han estat sorpreses, segons ens comenta el Luis: “La situació de pandèmia ha fet que ens trobem amb les reunions amb els joves per vídeotrucada,.. recordo una connexió en que  tots els alumnes estaven a l’aula, excepte un que es va connectar des de casa..Pensar que seria el menys participatiu, que hauria tingut problemes personals, i.. equivocar-me en la consecució de la realitat. Ser l’alumne més participatiu, dirigint la situació fent preguntes molt interessants. En una altra ocasió, en una altra activitat del projecte recorda com un alumne els va fer moltíssimes preguntes sobre el mercat laboral, tot i no ser el tema de la sessió. Són una caixa de sorpreses”.

Aquest és un projecte on no és solament el què aporta el voluntari o els alumnes, són històries que ajuden i que són compartides entre tots i totes!

#pfiCAT #impulsFP