L’FP recupera la presencialitat a les aules

El Govern ha anunciat que dilluns vinent, 26 d’abril, es flexibilitzen algunes de les mesures per a la contenció de la propagació de la covid-19, una de les quals afecta le​s activitats docents.

L’alumnat dels centres educatius que cursen ensenyaments postobligatoris poden tornar a les aules a fer totes les classes. Els centres que van establir mesures de semipresencialitat en els seus plans d’organització a l’inici del curs escolar poden mantenir-les o revertir-les. Per a la resta d’etapes educatives, es continuen aplicant les mesures previstes en els plans d’organització dels centres per a aquest curs.

La necessitat de recuperar l’ensenyament presencial per al batxillerat i també per als cicles de formació professional ha estat una petició que ha fet el Departament d’Educació al Procicat, tenint en compte, especialment, els i les alumnes que aquest curs acaben els ensenyaments.​

Mesures per a la contenció de la covid-19 aplicables a partir del 26 d’abril a Catalunya

#pfiCAT #impulsFP