El microprojecte del PFI PTT Berga

El passat 3 de febrer va tenir lloc la Fira de Microprojectes dels PFI. Un espai on es va poder compartir i difondre projectes fets durant el primer trimestre en els centres PFI. Els alumnes del PFI PTT Auxiliar de vendes, oficina i atenció al Públic de Berga van presentar el seu microprojecte a la resta de joves d’arreu de Catalunya, que també estan cursant un PFI, el seu projecte.

Els alumnes, com sempre, han posat en pràctica les competències transversals, difonent el seu projecte i compartint experiències.

Així doncs, us volem compartir el nostre projecte Eco-Deco Nadalenca, un taller de col·laboració amb el Centre de dia L’Onada de Berga dels quals, durant el mes de Novembre, es va desenvolupar el projecte. Els alumnes del PTT de Berga van realitzar diferents elements decoratius amb materials reciclats amb la col·laboració dels usuaris del Centre de dia L’Onada. Els alumnes van posar en pràctica un seguit de competències transversals, com: Habilitat comunicativa, atenció al client, amabilitat, empatia,…etc. En quan a competències tècniques utilitzades, van posar en pràctica coneixements d’ofimàtica, marxandatge, comandes i vendes.

L’experiència va ser molt gratificant i enriquidora.

Ens ha agradat molt crear xarxa de treball i compartir el nostre projecte amb tots vosaltres. Ha sigut una gran experiència telemàtica!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP