Fem comunitat

Aquest Dijous Llarder part de l’alumnat dels PFI de l’Institut de Vic va participar en la iniciativa de l’Ajuntament de Vic per dinamitzar la festivitat a diferents zones de la ciutat. El nostre alumnat, de manera voluntària, es va oferir per l’activitat de maquillatge infantil, tenint en compte l’èxit de l’any passat de la mateixa activitat.

L’alumnat voluntari es va repartir en quatre espais verds on s’organitzaven activitats lúdiques i esportives dinamitzades per altres voluntaris i voluntàries provinents d’altres recursos educatius.

Al llarg de la jornada, van passar per les nostres mans nens i nenes de tots els centres d’educació d’infantil del municipi.

Des del PFI valorem molt positivament aquestes activitats i vetllem perquè el nostre alumnat tingui una experiència exitosa dintre del voluntariat i la cooperació amb la comunitat. D’aquesta manera afavorim que l’alumnat se senti part l’entorn social i que participi de les tradicions de la cultura catalana.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP