Fem galetes de Nadal

L’alumnat del PFI-PTT d’Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Càtering de Tarragona, han dut a terme conjuntament amb alumnat de l’Escola Solc el taller FEM GALETES DE NADAL.

Durant el matí d’aquest dimecres, els alumnes han realitzat la massa , el glacejat 🎨🖌 i la decoració d’aquestes galetes.

Els directors de l’Escola Solc i de l’Institut Pere Martell amb l’ajuda de l’alumnat han realitzat la seva pròpia 🍪

Finalment tots ens hem endut cap a casa una caixeta (preparada per l’Escola Solc) plena de 🍪🍪🍪🍪🍪. Amb la resta s’han preparat safates pels professors de l’Escola Solc, Institut Pere Martell i treballadors del Complex Educatiu de Tarragona per desitjar-los el BON NADAL.

Podeu visualitzar aquest àlbum col.laboratiu.

Satisfets i orgullosos del nostre Alumnat! 😍😍😍

Agraïm la col·laboració i participació de tots els que ho feu possible!

BON NADAL!🎄🎄🎄

#pfiCAT #impulsFP #SomFP