Festa de Graduació Institut de Vic

El dia 8 de juny es va celebrar la Festa de Graduació del curs 2022-2023 a les instal·lacions de l’Institut de Vic. Els alumnes del tots els perfils del PFI de Vic van participar en l’ambientació de la festa.

Per una banda, es va dissenyar i realitzar el muntatge del photocall a càrrec dels alumnes de comerç i d’electricitat, aigua i gas.  La decoració de l’escenari i de les taules, amb plantes i flors, va estar portada a terme pels alumnes de vivers i jardins. Per altra banda, vam poder comptar amb la participació d’un alumne d’electricitat, aigua i gas que va gestionar l’animació musical durant tota la celebració amb el seu equip propi de so.

A més a més, els alumnes de perruqueria i estètica van pentinar i maquillar alumnes i professors del mateix institut, amb la finalitat de realitzar una desfilada de pentinats.

L’equip directiu del centre, professorat, alumnat, familiars i acompanyants dels alumnes van valorar molt positivament l’esdeveniment i totes les col·laboracions.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP