Col·laboracions amb empreses

L’alumnat PFI PTT d’auxiliar en centres sanitaris fa una formació a l’hospital de Berga.

L’alumnat del PFI d’Auxiliar en Centres Sanitaris han realitzat una formació amb un zelador i tècnic auxiliar de l’Hospital de Berga. Després de setmana santa, l’alumnat iniciarà  pràctiques professionals a l’hospital de Berga i diversos centres Sociosanitaris del Berguedà.

L’experiència formativa ha sigut molt enriquidora, l’Enric T., zelador de l’Hospital de Berga des de fa més de 25 anys, ha compartit amb el grup del PFI el seu itinerari i experiència personal i laboral. L’alumnat es va preparar una sèrie de preguntes que van realitzar-li a l’Enric, per tal de conèixer el seu recorregut professional i compartir alguns neguits abans d’iniciar el mòdul de la Formació en Centres de Treball (FCT).

L’Enric ens ha explicat les tasques, competències i funcions dels zeladors de l’Hospital, i ens ha fet un tour per l’hospital per tal de conèixer de les diferents unitats i serveis que ofereix l’hospital de Berga (Servei de radiologia, rehabilitació, quiròfan,…etc). A més a més, hem conegut el nou servei d’urgències, situat a la 4a planta de l’edifici Nord, inaugurat el passat 1 de Febrer de 2024.

L’Enric ha contagiat  als alumnes la passió per la feina que exerceix com a zelador i tècnic auxiliar, i els ha aproximat una mica més a la realitat amb la que s’han trobat del món laboral, donant una injecció motivacional per a finalitzar el curs i acreditar les competències de zelador/a.

Estem  molt agraïts per compartir amb nosaltres la seva pròpia vivència pel que fa a la feina i al funcionament de l’Hospital, centre acollidor de part de  l’alumnat en pràctiques.

Molta força i ànims per a l’alumnat del PFI i que tingueu molt bones pràctiques!